Zmiana taryfy. Jeśli masz stary bilet, to będziesz musiał do niego dopłacić

Zaopatrzyłeś/aś się w bilety jednorazowe lub długookresowe przed 17 października? Sprawdź, co zrobić, by je wykorzystać po zmianie Taryfy przewozu.

Zgodnie z uchwałą Zarządu Górnośląskiej Metropolii w sprawie przyjęcia „Taryfy przewozu […]”:

  • papierowe i elektroniczne bilety jednorazowe/krótkookresowe, „Grupowy dla 5 osób” oraz „Dzienny” można skasować/aktywować do końca października. Od początku listopada do 31 grudnia z tych biletów można korzystać wraz z biletem uzupełniającym. Po Nowym Roku niewykorzystane bilety będą podlegały zwrotom;
  • bilety długookresowe: „7-dniowy”, „Miasto 30”, „2 Miasta 30”, „Sieć 30” oraz „Sieć 30 Okaziciel” uprawniają do przejazdu pod warunkiem rozpoczęcia ich ważności najpóźniej do dnia 31 października. Bilety, których okres obowiązywania rozpocznie się po tym terminie, podlegają zwrotom.

Jak zwrócić bilet?

Zwroty biletów, o których mowa wyżej będą przyjmowane przez Zarząd Transportu Metropolitalnego. W przypadku biletów papierowych na podstawie pisemnego wniosku pasażera złożonego do ZTM wraz z dołączonymi biletami. Bilety elektroniczne można zwrócić w Punktach Obsługi Pasażera.

Lista Punktów Obsługi Pasażera dostępna jest tutaj.

źródło: ZTM

client-image
client-image
client-image
client-image

Podobne artykuły

Ulubiony Portal Gliwiczan

102,395FaniLubię
14,736ObserwującyObserwuj
1,138ObserwującyObserwuj

Inne artykuły