Trwa przebudowa ul. Andersa. Ze względu na pogodę prace zostały tymczasowo wstrzymane. Kierowcy oraz piesi proszeni są o cierpliwość oraz stosowanie się do obowiązującego oznakowania.

Dotychczas przy ul. Andersa wymieniono sieć gazową, kanalizację deszczową, zabezpieczono i wymieniono kable energetyczne i teletechniczne. Wybudowano zatokę autobusową w nowej lokalizacji, a w miejsce, gdzie dotąd zatrzymywały się autobusy, przeniesiono postój taksówek. Po stronie ulic Mieszka I i Karolinki wyremontowano chodniki i zjazdy do posesji.

W kolejnym etapie wymienione zostaną chodniki po drugiej stronie wraz z budową ścieżki rowerowej. Po stronie osiedla Wojska Polskiego wybudowana zostanie zatoka autobusowa w nowej lokalizacji. Na odcinku od ul. Płowieckiej do jednostki wojskowej wymieniona zostanie nawierzchnia jezdni. W miejscu, gdzie odbywa się przebudowa będzie obowiązywała nowa organizacja ruchu.

Prace ruszą ponownie, gdy pozwolą na to warunki atmosferyczne. Zakończenie przebudowy ul. Andersa przewidziano w II kwartale bieżącego roku.

19 KOMENTARZE

  1. Rozkopali ulice i jest stanie tragicznym…co to za “przebudowa ” ?? Jak robić to zrobić cały asfalt a nie dokładać ” łat ” .nic nas w tym kraju nie zdziwi..liczylam że drogę także odnowia

  2. Warto dodać – a obserwuję to codziennie – że przez pierwsze 2 tygodnie od “rozpoczęcia” prac tylko rozłożono barierki i znaki drogowe. Nawet trudno było zastać robotników.
    Natomiast zaskakuje mnie logika okołoremontowa. Według znaków, mamy przejście, które jednocześnie jest (znaki dla kierowców) i nie ma (znak dla pieszych). Normalnie przejście Schrödingera. Nowa jakość w polskim drogownictwie.
    Od kilku tygodni jest zakończona zatoka nowego przystanku autobusowego, ale przystanek (w stronę centrum) nadal jest tymczasowy.

  3. Wojtek Juraszek
    Ale to nie Alaska, u nas przeszkadza temperatura powyżej 0,poniżej 0, równa 0, śnieg, deszcz, grad, liście, upał, mżawka, zła pora dnia, roku, zły miesiąc… Okazuje się nawet, że kable i tory tramwajowe… U nas to nawet dziury przeszkadzają w jej remoncie…

  4. Jak prace są wykonywane takim trybem że pracuje kilku ludzi po parę godzin to nic dziwnego. Tak ważne drogi powinny być robione 2 zmianowo przez wiele ekip by nie rozciągać niepotrzebnie w czasie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here