Prosta, jasna, geometryczna i maksymalnie funkcjonalna bryła będzie znakiem rozpoznawczym Silesia Outlet w Gliwicach.

W liczącym 20 tys. m2 GLA Silesia Outlet znajdzie się ponad 120 salonów znanych brandów odzieżowych oraz obuwniczych, oferujących produkty w cenie niższej o co najmniej 30% niż w zwykłych galeriach handlowych.

Silesia Outlet będzie nowoczesną przestrzenią handlową z licznymi udogodnieniami dla klientów. Projekt budynku zakłada powstanie bryły z charakterystycznym motywem szachownicy na elewacji. Projekt budynku centrum wyprzedażowego przygotowała IMB Asymetria. To jedno z najbardziej znanych w kraju biur architektonicznych, które zaprojektowało obiekty takie jak: Galeria Krakowska, Gemini Park Bielsko-Biała, Bonarka City Center, Futura Park Modlniczka w Krakowie.

Piękna w swej prostocie, jasna, geometryczna bryła doskonale komponuje się z otoczeniem, stanowiąc uzupełnienie istniejącego już kompleksu handlowego. Motyw szachownicy na fasadzie będzie jej znakiem rozpoznawczym, dzięki któremu klienci z łatwością zidentyfikują i zapamiętają obiekt – komentuje Witold Gilewicz, członek zarządu IMB Asymetria.

Projektanci Silesia Outlet skupili się na kluczowej dla klientów funkcjonalności obiektu. Konstrukcja budynku powstała na bazie koncepcji wewnętrznych uliczek, przy których zlokalizowane będą sklepy oraz punkty usługowe. Kluczem do komercyjnej pomyślności Silesia Outlet jest lokalizacja obiektu na południu kraju, przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). Codziennie tę trasę pokonuje 50 tys. pojazdów.

Prace budowlane rozpoczną się w II połowie 2017 roku, a otwarcie zaplanowano na rok 2018.

Za wynajem Silesia Outlet odpowiada The Blue Ocean Investment Group (BOIG), agencja specjalizująca się m.in. w wynajmie powierzchni komercyjnych w centrach wyprzedażowych. To już siódmy outlet komercjalizowany przez tę agencję.

Znane marki handlowe doceniają potencjał centrów wyprzedażowych. Wysoka siła nabywcza regionu śląskiego, duża świadomość konsumencka i znajomość marek wpłynęła na wielkość Silesia Outlet. Przygotowaliśmy atrakcyjną dla najemców propozycję powierzchni handlowej, zlokalizowanej w całości na poziomie parteru, z doskonałą komunikacją i łatwym dostępem z parkingów obsługujących całą strefę handlową Silesia Outlet, Auchan oraz Leroy Merlin. – mówi Ewa Ściubidło, Associate Director w BOIG.

 

30 KOMENTARZE

  1. bo napiszą OUTLET to już nie CH , a w Auchan będą sprzedawać towar z przeceny np marchewki z dwóch tygodni bo się dostawca zmienił 😀 a w leroyu kupisz roczny piecyk bo już się seria kończy 😀 . Moloch to moloch

  2. Znane marki handlowe doceniają potencjał centrów wyprzedażowych. Wysoka siła nabywcza regionu śląskiego, duża świadomość konsumencka i znajomość marek wpłynęła na wielkość Silesia Outlet. Przygotowaliśmy atrakcyjną dla najemców propozycję powierzchni handlowej, zlokalizowanej w całości na poziomie parteru, z doskonałą komunikacją i łatwym dostępem z parkingów obsługujących całą strefę handlową Silesia Outlet, Auchan oraz Leroy Merlin. – mówi Ewa Ściubidło, Associate Director w BOIG.

  3. Bardzo dobrze ze bedziemy miec nowe molochy dlatego ze ludziska nauczyli chodzic sie do takich sklepow bo dla nich to jedna rozrywka zamiast robic cos innego galerjusze cieszcie sie !!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here