To będzie spora strata finansowa dla klubu z ul. Okrzei. Z końcem czerwca wygasła umowa sponsorska z firmą e-toto. Sponsor nie zdecydował się na przedłużenie współpracy – podaje portal infogliwice.pl
Logo firmy e-toto zajmowało główne miejsce na koszulkach zawodników Piasta. Wcześniej w tym miejscu widoczny był napis Miasto Gliwice. Nie wiadomo jednak czy miasto jako główny udziałowiec klubu wróci na koszulki. Wiele wskazuje na to, że piłkarze będą grali w t-shirtach bez żadnego logo sponsora.
Klubowi prawdopodobnie nie udało się pozyskać nikogo, kto chciałby w ten sposób promować swój biznes.
Ze stadionu oraz innych materiałów reklamowych Piasta zniknie niebawem logo firmy e-toto. Nie wiadomo jaką kwotę za reklamę przekazywał bukmacher Piastowi. Nieoficjalnie mówiło się o około 800 tysiącach złotych za sezon – nie jest to jednak informacja potwierdzona.