Swój wniosek musisz zaktualizować do 2 marca 2015. Inaczej zostaniesz wykreślony.
Jeśli oczekujesz w kolejce osób ubiegających się o wynajęcie mieszkania do remontu z zasobów komunalnych, to pamiętaj o konieczności aktualizacji wniosku. Na dopełnienie formalności masz czas do 2 marca.
Nie zapominaj o tym, bo możesz zostać skreślony z listy!
Aktualizacja wniosków jest prowadzona zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta Gliwice (nr XXXVII/767/2013 z 12 września 2013 r.).Weryfikowana jest lista osób oczekujących na mieszkanie do remontu. Wykreślani z niej są ci, którzy nie spełniają już odpowiednich warunków (kupili mieszkanie bądź uzyskali prawo najmu jakiegoś innego lokalu) lub nie potwierdzą chęci dalszego ubiegania się o mieszkanie do remontu. Osoby, które nie złożą wniosku aktualizacyjnego, są skreślane z listy. Przypominamy, że wszyscy oczekujący podpisywali oświadczenie o przyjęciu do wiadomości konieczności corocznej aktualizacji danych.
Jak potwierdzić chęć dalszego ubiegania się o mieszkanie do remontu? Można to zrobić na trzy sposoby:
•na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – www.zgm-gliwice.pl;
•w Biurze Podawczym ZGM przy Pl. Inwalidów Wojennych 12 (na parterze);
•w Dziale Lokali Komunalnych ZGM przy Pl. Inwalidów Wojennych 20.
Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w Biurze Podawczym ZGM (na parterze) lub przesłać pocztą na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice (decyduje data stempla pocztowego)