Ponad 150 razy zostanie wyemitowana reklama promująca Gliwice.

Rozpoczynająca się 15 sierpnia br. kampania telewizyjna jest elementem promocji 8. Generalnego Zgromadzenia Światowego Stowarzyszenia Technopolii (WTA), które w dniach 10 – 12 września odbędzie się w Gliwicach. 

 Reklama będzie emitowana na obu głównych kanałach telewizji publicznej (TVP 1, TVP 2) oraz TVN 24 i TVN 24 w okresie 15 sierpnia – 10 września br.
– Gliwice to nie tylko Opel i specjalna strefa ekonomiczna. Od lat konsekwentnie wspieramy instytucje, firmy i projekty, stworzyć które tworzą w mieście coraz silniejszy sektor nowoczesnych technologii. Teraz wachlarz podejmowanych działań zostanie wzbogacony także o sferę wizerunkową – mówi Łukasz Oryszczak, koordynator przygotowań do Zgromadzenia WTA.

– Organizacja 8. Generalnego Zgromadzenia Światowego Stowarzyszenia Technopolii to doskonały pretekst, aby zaprezentować Polakom nasze miasto właśnie w takim kontekście – dodaje.
Grupą docelową wartej 516 tys. zł brutto kampanii telewizyjnej są dorośli mieszkańcy Polski oraz właściciele firm i młode osoby, które planują rozpoczęcie działalności gospodarczej. – Budowa marki miasta, podobnie jak w przypadku produktu, ma przynieść konkretne korzyści. Chcemy, aby hasło „Made in Gliwice” budziło skojarzenia z nowoczesnością, innowacyjnością czy kreatywnością. Jeśli się tak stanie, to na pewno pomoże gliwickim firmom m.in. w zdobywaniu nowych klientów czy pozyskiwaniu uzdolnionych pracowników – dodaje Łukasz Oryszczak.

Dodatkowo 4 września w Gliwicach będzie realizowany program „Kawa czy herbata”, w którym będzie można zobaczyć to, co w mieście najlepsze i najciekawsze. We wrześniu Gliwice staną się stolicą światowych technopolii, czyli miast w których bardzo prężnie rozwijają się nowoczesne technologie. Wszystko za sprawą 8. Generalnego Zgromadzenia Światowego Stowarzyszenia Technopolii (WTA).
– Gliwice są jedynym polskim miastem należącym do WTA. Dołączyły do niego w 2005 roku, jako dobrze rokujące, przyjazne innowacyjnym technologiom miasto – mówi Zygmunt Frankiewicz, prezydent Gliwic. – Przyznanie naszemu miastu prawa organizacji Generalnego Zgromadzenia to jeden z dowodów na to, że te dobre rokowania zaczynają się przekładać na konkretne projekty, świadczące z kolei o tym, że dorastamy do miana technopolii – dodaje.

Do WTA należy 80 najbardziej zaawansowanych technologicznie ośrodków z całego świata. Stowarzyszenie stanowi platformę konsultacji, organizuje liczne konferencje, promuje gospodarkę opartą na wiedzy. Miasta, które należą do WTA stawiają przede wszystkim na rozwój technologii. Do Stowarzyszenia można się zgłosić, bądź zostać zaproszonym. Gliwice zostały zaproszone.

(źródło: UM Gliwice)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here