„Przedłuż aktualny bilet”. Nowa funkcja parkomatów

W urządzeniach wielofunkcyjnych PIAP obsługujących strefę płatnego parkowania została uruchomiona opcja dokupienia biletu. Po wpisaniu numeru rejestracyjnego pojazdu, użytkownik wybiera, czy chce przedłużyć czas parkowania pojazdu i dokupić bilet, czy dokonywać

nowej transakcji. Użytkownik ma możliwość dokupienia biletu w każdym parkomacie tej samej podstrefy – nie tylko w tym, w którym dokonał pierwszego zakupu.

W przypadku przedłużenia aktualnego biletu system przeanalizuje dane, czy pod wskazanym numerem rejestracyjnym istnieje aktualny jeszcze bilet. Jeśli taki bilet zostanie odnaleziony w bazie danych, wówczas transakcja dokupienia czasu rozpocznie się od godziny, do której został zakupiony poprzedni bilet. Jeśli przykładowo użytkownik zapłacił za godzinę parkowania i chcę opłacić kolejną zapłaci za nią jak za drugą godzinę według cennika określonego w uchwale Rady Miasta Gliwice.

Jeśli bilet dla podanego numeru rejestracyjnego nie zostanie odnaleziony, a może to być spowodowane:
– błędnym wpisem numeru rejestracyjnego
– upłynięciem czasu poprzedniego biletu
– próbą dokupienia biletu w urządzeniu innej podstrefy
użytkownik zostanie wówczas poinformowany komunikatem na ekranie: „Nie ma możliwości dokupienia biletu dla tej rejestracji. Rozpocznie się transakcja standardowa”.

client-image
client-image
client-image
client-image

Podobne artykuły

Ulubiony Portal Gliwiczan

102,557FaniLubię
14,740ObserwującyObserwuj
1,138ObserwującyObserwuj

Inne artykuły