W podręcznikach do zarządzania kadrami można przeczytać na temat istoty integracji zespołu pracowniczego. Dlaczego? Otóż ma to na celu zbudowanie  i umocnienie pozytywnych relacji nie tylko pomiędzy pracownikami, ale także na linii pracownik-pracodawca. Jest ona przydatna we wzajemnym motywowaniu, kreowaniu stosunków opartych na wzajemnej pomocy i wsparciu. Oprócz tego jest to po prostu dobra zabawa, a także forma odpoczynku. Dobrze zorganizowana integracja to czas, w którym zespół może się lepiej poznać i porozmawiać o czymś innym niż kwestie zawodowe.

Jakie są sposoby na zintegrowanie zespołu? Może to być wyjazd integracyjny, zarówno oparty na odpoczynku, zwiedzaniu i wspólnej zabawie, ale również taki połączony z elementami survivalu i sportów ekstremalnych. Szkolenia i warsztaty również stanowią szansę dla pracowników do nawiązania dobrych relacji, jednak bywają odbierane jako nudne i przymusowe. Tańszym dla pracodawcy sposobem na integrację jest wyjście do restauracji, pubu, czy kawiarni, jednak połączenie tego z elementem sportowej rywalizacji i adrenaliny jest idealnym uzupełnieniem! W tym miejscu z propozycją pojawia się powstały w czerwcu 2015 roku Klub Bilardowy Black Ball, znajdujący się w ścisłym centrum Gliwic, przy ul. Dolnych Wałów 11. Oferuje to, czego akurat potrzeba w takim momencie: około 150 miejsc siedzących, więc nawet większe firmy mogą skorzystać z tej możliwości, szeroko wyposażony bar, możliwość zorganizowania pysznego cateringu, 11 stołów bilardowych, a co ważne – w bilard może grać każdy! Nie potrzeba do tego specjalnych umiejętności, a niezbędny do gry sprzęt znajduje się na miejscu. Dodatkową atrakcją dla zespołu są automaty do gier zręcznościowych: dart (rzutki), piłkarzyki, air hockey (kojarzący się miło z wakacjami nad polskim morzem) oraz boxer, pozwalający mężczyznom na pokazanie przed piękniejszą częścią zespołu pracowniczego swojej siły!

black-ball gliwice

Wspólne wyjście do klubu bilardowego jest według Klubu Bilardowego Black Ball, rozsądnym cenowo i bardzo atrakcyjnym, spełniającym swoje zadanie sposobem na integrację zespołu! Szczegółową ofertę można uzyskać kontaktując się mailowo: blackball@blackball.gliwice.pl Rezerwacje dokonywane są bezpośrednio w lokalu lub pod nr tel. 663 60 22 32

 

10 KOMENTARZE

  1. Przybliżył Pan sytuację, jaka spotkała Kolegę w naszym Klubie, za co przepraszamy, jednak nie jesteśmy w stanie wyjaśnić tego bez rozmowy z Kolegą. I zaznaczamy, że każdego Klienta traktujemy równorzędnie. Jeżeli był Pan w naszym lokalu to wie Pan, że mamy kilka miejsca dla większych grup (złączone loże i stoliki) i oczywiste jest, że chcemy aby każdy znalazł dla siebie miejsce, dlatego od jakiegoś czasu jedna osoba z obsługi ma za zadanie znaleźć gościom miejsce przy stoliku – zarówno dla 3 osób jaki i dla grupy 20-to osobowej. Jak Panowie wiedzą w weekend jest u nas dość tłoczno, stąd zapewne taka wyjątkowa, niekomfortowa dla Kolegi sytuacja. Zapewne w tygodniu będą Panowie czuli się u nas swobodniej i zajmą takie miejsce, jakie Panom odpowiada. A na przyszłość zachęcamy wszystkich do kontaktu przez PW w celu wyjaśnienia takich sytuacji! Zależy nam na ciągłym podnoszeniu jakości obsługi naszych Klientów i takie uwagi są dla nas cenne!

  2. Szanowny Panie. Kolega wraz ze znajomymi był zbywany od stolika do stolika. Rezerwacji najpierw nie było, a nastepnie okazywało się, że już jest. Kiedy pytali, czy tym razem jest już ok i nie ma rezerwacji, odpowiadano, że tak tutaj można siedzieć po czym za jakiś czas znów ich przesiadano do innego stolika i tak kilka razy. Rozmawiali z właścicielem, który wyraźnie poparł tego typu działanie i nie był sympatyczny w stosunku do kolegi. Jasno wynika, że polityka klubu nastawiona jest na agresywne rozmieszczanie gości w taki sposób, aby upchać ich jak najwięcej. Większą grupę kosztem mniejszej. Muszę również nadmienić, że kolega nie jest nastolatkiem w dresie tylko 36 letnim inżynierem.

  3. Mamy koncesję również na wysokoprocentowe alkohole, natomiast w naszym menu znajdziecie wiele różnych drinków i alkoholi oraz napojów bezalkoholowych – kawa, herbata, soki itp. A nasi barmani służą pomocą w skomponowaniu drinka spoza karty, który będzie dostosowany do upodobań każdego Klienta! 🙂

  4. Szanowny Panie, jeżeli Pana Kolega został źle potraktowany powinien zgłosić to do nas i wyjaśnić sytuację. Zachęcamy Kolegę do napisania do nas wiadomości prywatnej tak, abyśmy mogli w przyszłości uniknąć takich nieprzyjemności, które rzekomo spotkały naszych Klientów u nas. Faktem jest, że w weekendy mamy bardzo dużo rezerwacji i możliwe, że koledzy zajmowali te zarezerwowane dla większych grup stoliki. Zawsze jednak znajdą się “wolne” stoliki, które Klienci bez rezerwacji mogą zająć. Co do sposobu potraktowania przez obsługę Klubu – nie dotarły do nas dotychczas skargi na brak uprzejmości z ich strony. Jeszcze raz zachęcamy Kolegę do kontaktu i liczymy na to, że jednak odwiedzi nas ponownie 🙂 Pana również serdecznie zapraszamy, aby wyrobił Pan sobie osobiste zdanie na temat naszego lokalu!

  5. Ostatnio znajomy opowiadał jak zostali tam potraktowani i 10 razy wyganiani od stolika do stolika z powodu fikcyjnych rezerwacji. Tylko dlatego, że było ich trzech lub czterech, a przychodzili klienci większymi grupami i trzeba było ich gdzieś upchnąć. Kelnerki z uporem maniaka goniły ich od stolika do stolika, pomimo, że zamawiali alkohol i wrzucali w piłkarzyki. Znajomy powiedział, że nikt, nigdzie i nigdy tak go nie potraktował i w tak chamski sposób i że nigdy więcej tam nie pójdą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here